Nowy punkt serwisowy w Gdańsku
Zgodnie z zapowiedziami, uruchomiliśmy kolejny mobilny punkt serwisowy #MecalacPolska. Począwszy od września, naszych klientów z północy Polski będzie obsługiwała jednostka serwisowa, stacjonująca na co dzień w Gdańsku. Dla wielu użytkowników maszyn Mecalac oznacza to znaczne obniżenie kosztów dojazdów serwisowych. Liczymy, że do końca roku uda nam się uruchomić min. jeden nowy mobilny punkt serwisowy
Jeśli chcesz zamówić serwis #Mecalac, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę #SERWIS i wypełnisz krótki formularz zgłoszeniowy. Trafi on bezpośrednio do koordynatora z Twojego regionu, który jest odpowiedzialny za umówienie serwisu i przygotowanie oferty.
Poniżej przypominamy wszystkie kontakty do naszych oddziałów serwisowych:
Centrala
Linia wsparcia serwisowego dla województw: śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie, podlaskie
tel. 665 887 997 (Kamil) | 32 221 32 19
Oddział I
Linia wsparcia serwisowego dla województw: opolskie, dolnośląskie, lubuskie
tel. 609 877 844 (Krzysztof) | 71 390 12 26
Serwis mobilny stacjonujący w Warszawie
Linia wsparcia serwisowego dla województw: mazowieckie i łódzkie
tel. 665 887 997 (Kamil)
Serwis mobilny stacjonujący w Bydgoszczy
Linia wsparcia serwisowego dla województw: wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodnio-pomorskie
tel. 609 877 844 (Krzysztof)
Serwis mobilny stacjonujący w Gdańsku
Linia wsparcia serwisowego dla województw: pomorskie, zachodnio-pomorskie, warmińsko-mazurskie
tel. 531 883 526 (Jakub)