Nowa koparka kolejowo-drogowa 216MRail
Po dwudziestu latach współpracy z ekspertami w dziedzinie maszyn dwudrogowych i zbierania opinii użytkowników z tego sektora, Mecalac po raz kolejny zaznacza swoją obecność na rynku maszyn kolejowo-drogowych, przedstawiając całkowicie nową koparkę. Wyjątkowa, nowatorska konstrukcja maszyny 216MRail wyróżnia ją od innych maszyn tego typu i zapewnia przewagę nad konkurencją.
Większa wydajność
Koparka 216MRail, dzięki nowatorskiej konstrukcji łączącej obniżony środek ciężkości z wyśrodkowanym nadwoziem, jest niezwykle stabilna i wyważona. Stosunek jej masy do udźwigu jest bezkonkurencyjny w klasie maszyn dwudrogowych bo aż 8 ton, co jest imponujące, biorąc pod uwagę jej rozmiary. Przekładnia hydrostatyczna pozwala osiągnąć prędkość 30 km/h zarówno na szynach, jak i na drodze. Skuteczne hamowanie zapewniają hamulce pneumatyczne. Zapewniono również możliwość holowania przyczepy.
Zwiększona elastyczność i większe bezpieczeństwo
Ograniczenie rozmiarów maszyny – z tyłu, z przodu i na wysokość – oraz wyposażenie jej w dwie osie skrętne, sprawiają, że 216MRail zyskuje większe pole manewru i ma większą mobilność. Maszyna doskonale nadaje się do prac pod instalacjami napowietrznymi, w całym zakresie przemieszczania osprzętu. Istnieje możliwość pracy pod instalacją napowietrzną na wysokości 4,28 m nad maszyną jak również przy maksymalnym wysięgu. Jej wyjątkowa konstrukcja zapewnia pole widzenia 360°, co zwiększa bezpieczeństwo operatora i innych osób w pracujących w pobliżu.
Eliminacja zbędnych funkcji
216MRail jest produkowana masowo w fabryce Mecalac w Annecy we Francji. Nie jest to standardowa maszyna poddana jedynie modyfikacjom, dzięki czemu obejmuje ją dwuletnia gwarancja, jak w przypadku wszystkich produktów Mecalac. 216MRail oznacza wybór bardziej ekonomicznej maszyny: przekładnia hydrostatyczna zmniejsza zużycie opon, a tryb eco i układy działające według potrzeb ograniczają zbędne zużycie. Od początkowych etapów projektowania priorytetem była łatwość użytkowania, dlatego codzienne czynności konserwacyjne oraz uzupełnianie oleju napędowego można przeprowadzić z poziomu gruntu. Nowe rozwiązanie konserwacji zapobiegawczej MyMecalac zapewnia optymalne zarządzanie maszyną.
Innowacje dla prostoty
Firma Mecalac, znana z innowacji ułatwiających życie użytkowników, zrezygnowała ze skomplikowanych ekranów i ustawień. Komunikacja pomiędzy operatorem i maszyną została uproszczona. Ekrany są czytelne i łatwe w konfiguracji, a w czasie rzeczywistym pojawiają się tylko użyteczne dane. Funkcje wspomagania operatora, takie jak sprzęg siłownika i przejście w tryb szynowy, są dostępne przy użyciu prostego przełącznika. To maszyna dostosowuje się do operatora, a nie odwrotnie.
Na tle rosnącej liczby projektów związanych z konserwacją sieci kolejowej w wielu krajach, nowa 216MRail zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji. Maszyna jest dostępna we wszystkich krajach, gdzie obowiązuje standardowy rozstaw szyn (1435 mm). Dodatkowo spełnia już też przyszłą normę europejską EN 15746. Sieć dealerów firmy Mecalac jest dobrze rozwinięta, dzięki czemu może zapewnić wszystkim klientom szybką obsługę na wysokim poziomie. Prosta, niewielka i zwrotna maszyna 216MRail to bez wątpienia doskonały pomocnik przy pracach kolejowych i znakomita inwestycja.
Dowiedz się więcej o koparce kolejowej Mecalac 216MRail : 216MRail