MECALAC NA TARGACH IAF Z GAMĄ 4 MASZYN DWUDROGOWYCH SERII MRAIL
To już pewne, Mecalac weźmie udział w targach IAF w Münster w Niemczech w dniach 31 maja – 2 czerwca 2022 r. Na tym międzynarodowym spotkaniu firm kolejowych producent zaprezentuje gąsienicową koparkę o sterowaniu burtowym 136MRail, kołową koparkę o sterowaniu burtowym 216MRail oraz ładowarkę kołową AS1600, której koncepcja obrotu jest wprost idealna do pracy na kolei.
Seria MRail firmy Mecalac: niezrównana swoboda ruchów.
Nowa seria koparek dwudrogowych MRail firmy Mecalac, wprowadzona na rynek we wrześniu 2021 r., składa się z 4 maszyn: 2 gąsienicowych koparek o sterowaniu burtowym 106MRail i 136MRail (10-13 ton) oraz 2 koparek kołowych 156MRail i 216MRail (15-21 ton).
Maszyny firmy Mecalac są znane ze swojej kompaktowej budowy. Koparki drogowo-kolejowe również czerpią z tego korzyści. Połączenie unikalnej architektury tych maszyn z opatentowaną konstrukcją wysięgników firmy Mecalac im nieporównywalną stabilność, wyjątkową wytrzymałość i niezwykłą wydajność podnoszenia. W zakresie bezpieczeństwa producent zapewnia wyjątkowe rozwiązania: pełną widoczność 360° oraz codzienną obsługę techniczno-serwisową z poziomu gruntu, w tym tankowanie i bardzo łatwy dostęp do kabiny.
Zwinność, kompaktowość i wydajność gwarantują możliwość pracy z dużą swobodą ruchu w bardzo ograniczonych obszarach, takich jak place budowy kolei, nawet pod siecią trakcyjną. Dzięki Mecalac MRail praca na szynach jeszcze nigdy nie była tak łatwa!
Seria Mecalac MRail: rozwiązanie dla każdego miejsca pracy.
Koleje państwowe, koleje prywatne, tramwaje, metro, budowa, modernizacja lub konserwacja – różnorodność miejsc pracy jest ogromna. Jeśli dodamy do tego różne przepisy i rozstawy torów w poszczególnych zakładach, otrzymamy potrzebę elastyczności. Dzięki 4 maszynom serii Mrail, firma Mecalac rozwiązuje to skomplikowane równanie, oferując koparki, z których każda ma swoje własne cechy charakterystyczne, dzięki czemu są w stanie spełnić wszystkie wymagania różnych typów placów budowy. Stało się to możliwe dzięki ciągłemu procesowi wdrażania innowacji, który pozwolił firmie Mecalac na stworzenie nowych funkcji i dostosowanie się do zmieniających się ograniczeń sieci kolejowych. Wszystkie maszyny z tej serii są montowane na liniach montażowych fabryki Mecalac w Annecy we Francji, co stanowi gwarancję jakości i niezawodności.
Producent nie jest nowym graczem na rynku jeśli chodzi o ten konkretny sektor działalności. Po sukcesie 714MW RR i długiej żywotności 8MCR RR, kontynuuje i wzmacnia swoje zaangażowanie w branży koleiowej. Dzięki ponad 20-letniej współpracy z renomowanymi partnerami kolejowymi zdobył on bogate doświadczenie i know-how, dzieki czemu dysponuje obecnie doświadczonym zespołem z obszaru badań, rozwoju, wsparcia produktu i sprzedaży. Ambicją marki Mecalac, jest stanie się jednym z głównych graczy na rynku kolejowym.