System telematyczny MyMECALAC Connected Services – opiekunem Twoich maszyn
MECALAC wprowadza nową usługę telematyczną – MyMECALAC Connected Services, który pomaga w optymalizowaniu użytkowania maszyn i efektywnym zarządzaniu flotą.
To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą świadomie i odpowiedzialnie prowadzić swoją politykę wykorzystania maszyny, poprzez możliwość:
- planowania z wyprzedzeniem serwisów;
- ograniczenia przestojów i awarii maszyn;
- geolokalizacji urządzeń i skuteczniej ochrony swojego sprzętu przed kradzieżą;
- stałego monitorowania ilości przepracowanych godzin;
- analizy zużycia paliwa, w celu optymalizacji i zmniejszenia wydatków.
Usługa składa się z portalu internetowego mymecalac.com oraz aplikacji mobilnej „MyMecalac” i ma na celu rozwiązywanie najczęstszych bolączek branży budowlanej, takich jak sygnalizowanie, które maszyny wymagają natychmiastowej opieki serwisowej lub przeglądu, dzięki czemu kierownictwo techniczne może być o krok przed potencjalnymi awariami. Portal internetowy to centrum informacji i wiedzy, który umożliwia menedżerom floty, właścicielom maszyn i operatorom, zwiększenie wydajności, bezpieczeństwa i czasu pracy maszyn, zapewniając dostęp do wszystkich kluczowych informacji – począwszy od podsumowań na poziomie ogólnym, aż po szczegółowe informacje o maszynie. Dzięki ciągłemu, szczegółowemu monitorowaniu maszyn i inteligentnym powiadomieniom o konserwacji, przeglądach i uszkodzeniach, aplikacja pomaga utrzymać maszyny w ruchu, przy zachowaniu maksymalnej prędkości i wydajności.
Rozwiązanie MyMecalac dostępne jest:
- standardowo w koparkach 12MTX, 15MWR i 15MC Stage 5, a także w ładowarkach AS1600 i AS210e Stage 5
- jako opcja na wszystkich innych maszynach Stage V.